Tema: Re: vata i lubas
Autorius: bet_kas
Data: 2011-09-30 16:20:50
Komercinė paslaptis, tikėk ir būsi išganytas.

"R"  parašė naujienų news:j63s9a$qbg$1@trimpas.omnitel.net...
Gal tiesiog kabinėjuosi, bet norėtųsi, kad „žalias“ produktas būtų
pristatomas paaiškinant iš ko jį gamina, tarkim „naudojam kanapių
pluoštą ir xxx-bakterijos kuriamą rišiklį“, ir iš kur jie žino, kad tai
nekenkia sveikatai. Dabar viso labo parašyta, kad nėra formaldehidų,
todėl sveika, ir patalpoje oras bus geresnis!