Tema: Re: vata i lubas
Autorius: R
Data: 2011-09-29 11:29:02
Aš perku Knauf TP115, nes patikėjau, kad be formaldehidų geriau. Be to
ji švelnesnė ir ±90Lt/m³.
Bet erzina tos Ecose technlogijos pristatymas. Oficialiuose tinklapiuose
šaukia, kad nenaudoja formaldehidų, bet nieko daugiau nepaaiškina.
Maždaug maitinu žmones musmirėmis, o jiems pradėjus bruzdėti pakišu
šungrybius ir sakau šitie šungrybiai labai sveiki, nes jie ne musmirės...