Tema: Re: Pirties irengimas
Autorius: Night
Data: 2011-09-29 15:34:26
Mano ziniomis savoka "suomiska pirtis", kurioje "sausas karstis" kilo is tu laiku, kai kacapai pradejo is
suomijos vezti el krosneles pirtims, ir buvo mtias (o gal teisybe), kad ant ju negalima pilti vandes, abo
sudegs ar tai nutrenks - elektra vistik. Tai va, ta savoka is ten kilusi, kad sauomiska pirtis - be vandens. O
kiek zinau, patys suomiai labai juokiasi is tokio pavadinimo ir patys pila vandeni ant akmenu, taigi 120
laipsniu dregnoje pirtyje nelabai ir gali buti.