Tema: Re: del vandens kond. katilo indekle
Autorius: va
Data: 2011-09-29 12:07:41
Ne vanduo? Tai gal samagonas ten teka? :D
Susidarantis kondensatas - rugstine terpe, todel indeklas turi buti atsparus
koroziniam rugsties poveikiui (nerud. pl. AISI 316,  arba PE, PP).
Kondensato nuvedimas organizuojamas is paties katilo silumokaicio, todel
katile yra tam reikalui numatyta drenazine jungtis.