Tema: Re: del vandens kond. katilo indekle
Autorius: eimaz
Data: 2011-09-29 11:58:57
indėklas tai specialus Buderus'o, permatomas toks. mačiau katilas papildomai
pajungtas prie kanaleikos, tai ten turbūt ir subėga. pas mane valymo
įrenginių nėra, o VV kanalizacija.

"Pi."  wrote in message news:j61bgj$qm2$1@trimpas.omnitel.net...

nepasakyciau, kad ten vanduo.. juk ir indeklas spec/atsparus turi but..  o
ir man kiek pasakojo, tai tas kondensatas turi turet isbegima kazkur lauk..
ir i valymo irengimus(septika/kanalizacija) patare neleist..