Tema: Re: Pamatai ir mažas rūsys
Autorius: -JM-
Data: 2011-11-08 20:57:34
pas mano mama rusys padarytas su skystu stiklu. kasmet dregsta, o
kartais ir pasemia normaliai (senas namas). manau yra rimtesniu siais
laikais hindroizoliaciniu medziagu, kaip skystas stiklas..
pasidomek, ar nesigautu tu rentiniu kazkokiu budu "ivilkti" is isores i
kokia Firestone RubberGard EPDM membrana. manau butu labai gerai.