Tema: Re: Pamatai ir mažas rūsys
Autorius: S.
Data: 2011-09-20 11:15:15
Labą,
Galima dar patikslint - tas stiklo vanduo tai "skystas stiklas"? Ar taip ir
sakyt - noriu spec rentinio su šitaitokiu užpildu?

Ir kas juos dar gamina? Mačiau KG, Markučiai, dar kam ne kam skambinau, bet
daug kas sakėsi didelių nedarą.
KG 1,5m. puodo kaina buvo ~600, rentinio 300 dangčio su skyle 600 (abejoju
ar šitą pirkt ar kažką darytis)
S.