Tema: Re: el. kabelis ivadui
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-22 14:34:17
ne elektrikas visiskai, tad galiu nuskalbeti i pievas. Tiesiog perversdamas kazkokias taisykeles el.instaliacijos buvau uztikes kazkokia lentele ar tai teksta su minimaliais skrespjuviais neutrales (o gal ir zemes) priklausomai nuo "gyvu" laidu skerspjuvio. Bet kiek pamenu praignoravau ta teksta, nes lyg ir kalba sukosi apie skerspjuvius, kuriu buityje nesutiksi, o ir kazkaip neteko matyti buityje naudojamu kabeliu (1.5, 2.5, 4, 6 mm skrespjuviu) su skirtingais skerspjuviais.
Bet nebus, cia is tos serijos, kad kazkas paskaites apie kilovoltines linijas bando tai pritempti prie namo instaliacijos?
Jei labai nusisnekejau nemuskite :)

T:)