Tema: Re: el. kabelis ivadui
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-22 09:13:09
Manau daugelis tai gal ir noretu tokiu, alia, dazniausiai buna projektas su nurodytais diametrais tai ir bijo, kad paskui nepavyks priduoti :)))) O dar ivertink psichologija, kai milimetrus skaiciuoji tai is paziuros 4mm ir 16mm nera didesnis 4 kartus, bet supranti, kad va tas tai kur 16 tai jau rimtas t.y. man tokio reikia :) O kai pamatai kanaleikos d400 ir supranti, kad per ji galetu ir zmogus pralysti jau supranti biski persistengta :)

T:)