Tema: Re: Nedashunta :) cirkuliaciniai siurbliai
Autorius: arulis
Data: 2011-09-21 14:15:15
turetu sumazeti - darbo siurblys atliks maziau  - aisku tai nebus 80% , o
tarkim 20% (nezinau, speju), bet viskam yra proto ribos, labai prisukus jis
nebegales ausintis.

analogija  kaip ir su dulkiu siurbliu. uzkisk siurbimo anga, apsukos
padideja, o kolektoriniam varikliui didesnes apsukos - mazesne srove.