Tema: Re: Nedashunta :) cirkuliaciniai siurbliai
Autorius: dz
Data: 2011-09-21 01:06:52
cia itariu meistras turejo tuos naujoviskus siurblius
http://www.grundfos.com/products/find-product/alpha2.html#overview
kurie jaucia pratekama debita ar ten pan ir pagal tai nusprendzia, kokiu
galingumu dirbt, nu cia tipo uzsikacigarino kambariai, prisidare termo
galvos, tai tie UPS serijos siurbliai i tai nereguodavo, o sitie ALPHA lyg
reaguoja