Tema: Re: del Cetrines siurbimo sistemos
Autorius: Gedas B
Data: 2011-09-21 10:20:54
Turiu jau kokie 3 metai paprasta be plovimo.
Nu tai dulkes issiurbia, po to tik su slapiu skuduru praeini kad jau idealu
butu.
Savo darba atlieka o kazko daugiau ir nereikalauju.
Pliusai:
Gali katina paveziot
Galima pries draugus pasididziuot
Linksma ziuret kai vienas pac vargsta ir dirba
Pas mane yra su valdymo pultu tai galima kaip su nuotoline masinyte zaisti.
Jeigu yra kambaryje dar kox dulkiu siurblys tai megina lipti ant virsaus -
gal cia meile, nori daugintis.
Pas mane televizorius stovi ant zemes tai privaziuoja ir visus mygtukus
maigo - draugauja...
Jeigu kox laidas ant zemes guli tai butinai uzvaziuos ir piktai urgs
varinedamas pirmyn atgal...

O minusu tai visada galima pilna surasti, kad tik noras butu:
1. Ji reikia valyti, nes konteineris mazas
2. Galima nustatyti kad pats vienas po namus vaiksciotu ir valytu, bet negi
dabar eisi programuot.
3. Jeigu ziuri telika tai kaip rasiau privaziuoja ir pradeda jungineti
garsa, kanalus... Reikia keisti telika...
4. Jau buvo elektronika sugedus, remontas kainavo 200lt. nauja batarke
didesnes talpos 250Lt, bet dar nepirkau kol kas senos mazos uztenka.
5. Kartais toli nuvaziuoja ir nespeja grizti namo o batarke jau baigesi, tai
reikia nesti prie maitinimo kad pavalgytu.
6. Ne visur uzlenda isvalyti bet kartais kai uzlenda tai ir nebeislenda,
reikai eit jieskoti kur pasislepe...

"J.G."  wrote in message news:j5bted$cau$1@trimpas.omnitel.net...

o yra kas naudoja robota?
kokie atsiliepimai? visvien turi manau ir pliusu, kad vien jau siurbliuoja
yra jega.
o minusai?