Tema: Re: del Cetrines siurbimo sistemos
Autorius: Aras
Data: 2011-09-20 10:25:29
Centrinio siurblio privalumai:
1) į kambarį neišmetama absoliučiai jokių, net mažiausių mikrobėlių ir alergenų (ko nepasakysi apie siurblius su superfiltrais);
2) per tris metus siurblį valiau gal apie 6 kartus (valomų patalpų plotas 100 m2).
3) garsas tikrai mažesnis už įprastus;
...ir minusai:
1) įrengimo kaina (kalbu apie pilno paketo pirkimą iš tuo užsiimančių įstaigų);
2) kartais nervina žarnos ilgis, bet čia reikia teisingai susiplanuoti rozetes, jeigu nori trumpa žarna dirbti;
3) mano turimas siurblys neskirtas šlapiems paviršiams siurbti;
4) originalus pelenų siurbimo kibiras kainuoja žvėriškus pinigus.