Tema: Re: lauko sviestuvai su judesio davikliu
Autorius: Sail
Data: 2011-09-20 08:49:49
Steinelis veikia jau 10-12 metu, ir neperdege nei lempa, nei datcikui kas
atsitiko. Siaip jau net stebetis pradedu, nebuna taip, ale vat faktas.

Pora kitaisku lauke jau penkmeti igi laiko, tai irgi dziugina, bet tai
daugiau atsitiktinumas. Ir Steinelio veikimas daug tikslenis, jautresnis ir
be klaidu, tik kaina kazkaip kosmine, lyginant su realia ten panaudotos
elektronikos verte.