Tema: Re: lauko sviestuvai su judesio davikliu
Autorius: dz
Data: 2011-09-19 21:01:32
as ir ismeciau kiniska ir nusipirkau is Kvarco Steinel'i, brangus gyvate
netoli 300lt, bet man prie pagrindiniu lauko duru reikejo, kad judesi
gaudytu 2 zonom, ty iskart isejus pro duris ir ateinant link duru is toliau,
dar kol kas veikia tik koki menesi, bet patiko:
-surinkimo kokybe
-3 metu garantija
-dimerinis isijungimas/issijungimas
-bajeris, kad gali palikt lempa degt pastoviu budejimo rezimu, ty veikia ant
25% galingumo, o kai pagauna judesi isiziebia pilnai
-bajeris, kad lempos ijungimo mygtuka ijungus greit 2x lempa veikia 4val
pastoviai, o siaip kadangi Legrando Valenos serijos jungikliu nera su 3
klavisais tai nejo padaryt, kad veiktu su daciku/veiktu pastovei/visai
neveiktu, nu bet sitas bajeris netiketai isgelbejo:)
-rezimas taupiajai lempai

na dar kitoj jau virs metu veikia trys Gev is senuku po 135lt, bet negrazios
jos :)