Tema: Re: Buitiniu suskystintu duju zemiausia eksploatavimo temperatura?
Autorius: eimaz
Data: 2011-09-21 13:07:30
tai vat tame ir bėda, kad reikėdavo apvažiuoti ne vieną degalinę, kol
rasdavau, kad išvis kas užpiltų. aišku, jei turi išsitekinęs ar nusipirkęs
antgalį, tai dabar ir pačiam leidžiama piltis, tai gali operatoriaus ir
nebekviest, o bagažinę atsidaręs užsipilt. bet man labai pakeliui Ukmerges
g. degalinė, tai dabar piluosi pastoviai pas juos.
antgalį galima įsigyti, kad ir pas šituos
http://www.movera.lt/turistinio-baliono-uzpildymo-antgalis

"Sail"  wrote in message news:j5c5rs$ojm$1@trimpas.omnitel.net...

Aga, 5 litukai operatoriui uz rizika priklauso. Ale jei ta prie tanagros ne
pakeliui, ta pati ant kuro paliksi.

O siaip aciu zu patarima, nezinojau, kad ten pildo oficialiai. Ne visose
degalinese uz 5 lt pavyksta susitarti.