Tema: Re: Buitiniu suskystintu duju zemiausia eksploatavimo temperatura?
Autorius: Sail
Data: 2011-09-21 08:46:46
Man ir atrodo, kad turetu pilnai issinaudoti.

Kadangi mano poreikis mizernas, baliono turetu uztekt 3-5 metams. Zinant,
kokio brudo kartais pila i buitinius balionus, ir del patogumo pildysiu
tikriausiai auto degalinej -  nors ir brangiau gaunas, bet dujos normalios.
Taip jau kemperio baliona tenka pildyt, nes pas mane vokiskas, tai blin kito
standarto, nei cia pas mus naudojami.