Tema: Re: Vonios grindu sildymas pavasari/rudeni.
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-09-15 07:00:02
> ne pigiausias variantas
> bent kaip galvoju daryt pas save
> i kolektorius padavima pas mane reguliuos kontroleris pagal lauko ir
> vidaus temperatura. vidaus temperatura kontroleriui uzduosiu tokia, kokios
> reikia vonioje(bent pagal nusu seimos iprocius, vonioje norisi aukstesnes
> temperaturos nei visose kitose patalpose). visi konturai bus su pavaromis,
> vonio isskyrus s.pas mane tik grindinis sildymas taip pat.

Ka reiskia "su pavaromis, vonio isskyrus"? Butent tai mane ir domina.
Galvojau deti pavaras ant kiekvieno ziedo, bet dabar pavaros bus ne ziedams,
o kolektoriui. Vienas 7 diedu kolektorius pas mane sildo svetaine-virtuve
(siaurine puse, langai rytai-vakarai), Joje yra ir zidinys-krosnis. Kitas 7
ziedu kolektorius - miegamuosius, kuriu visi langai i pietus. Taigi nei prie
vieno kolektoriaus neisipasaiso 9m2 vonios patalpos pasildymas demisezonu.
Taigi ir pas mane "su pavaromis, vonio isskyrus", o reguliavima matau tik i
sistema paduodant siltesni/saltesni vandeni is katilo/akumuliacines talpos
pagal lauko temperatura, kombinuojant su RTL davikliu vonioje.