Tema: Re: Vonios grindu sildymas pavasari/rudeni.
Autorius: Maiklas
Data: 2011-09-14 23:04:19
ne pigiausias variantas
bent kaip galvoju daryt pas save
i kolektorius padavima pas mane reguliuos kontroleris pagal lauko ir vidaus
temperatura. vidaus temperatura kontroleriui uzduosiu tokia, kokios reikia
vonioje(bent pagal nusu seimos iprocius, vonioje norisi aukstesnes
temperaturos nei visose kitose patalpose). visi konturai bus su pavaromis,
isskyrus vonios.pas mane tik grindinis sildymas taip pat.