Tema: Re: Stebuku krastas
Autorius: -JM-
Data: 2011-09-15 11:55:38
na taip.. bet jus visi kalbat apie brandus kurie guli parudotuvese.. Mes
importuojam tokias mashinas ultragarsines ir vakumines, OEM'inius
variantus. ka as galiu pasakyti: kokybe puiki. Sertfikuotos visais
imanomais sertifikatais, skirtos EU ir JAV rinkai. Noname'ai. Bet.. Nori
- padarys su tavo zenklu. Ir bus tau "makita" ir visokia kita chuinia.
Tu mashinu pilna visa europa su franzuziskais, angliskais pavadiniamsi,
Made in EU zenklais. O visi viduriai pagaminti tam paciam fabrike ir kur
vezam ir mes. Tik cia korpusus prilituoja ir se tau Made in EU... bet
kaina buna zinoma europine, kaip ir garantija. Nes ir patys kinai duoda
garantija.
O graztas uz 30 litu bei bronzinis tas varztas kazkoks uz 2.99 nebus
geri..nebus. nors turiu as ta pacia Kingpow orapute, veikia 2 metus man.
jokiu problemu. nors zinau, kad bet kuria diena uzsilenks :))