Tema: Re: Stebuku krastas
Autorius: spakainas
Data: 2011-09-14 15:44:10
Tai aš pamenu pirkau kinpow elektrinę drėlę su pakalimu, kažkas už ~30
lt. Su sąlyga kad reikėjo 2 skyles sienoj išgręžt o pasiskolint
neturėjau iš kur, tai ir pajamiau. Nu ir ką - atlaikė 2 metus, visą buto
remontą (100 skylių betone kaip minimum, plytelių klijų maišymą ir t.t.)
ir dar dabar "veikia"*
* kliba galvos guolis, aptrupėję užveržimo dantračiai, atšokantis
fiksatorius ties "su pakalimu" ir "be pakalimo", nusipašęs ir aptrupėjęs
kabelis, teko paremontuot su izoliacija. BET: veikia! Senukų
konsultantas patikėt negalėjo kai pasakiau.
p.s. gal kam reik ant "eksperimento" ar pan, bo nenaudojama rūsy guli.