Tema: Re: Priesgaisrines durys
Autorius: Sail
Data: 2011-09-14 08:27:08
Gesintuva tai turet namie tikrai patartina.  Padegiau per savo durnuma
bevirindamas kemperi, tai naminis gesintuvas labai labai praverte. Net
nekilo mintis su masininiais gesintuvais terliotis, kai zinojau, kad turiu
30-40 sekundziu gesinimui. Dabar jau virindamas masina lauke visada salia
slanga su vandeniu turiu.