Tema: Re: Priesgaisrines durys
Autorius: Sail
Data: 2011-09-13 17:00:04
Ofiget. Pries penkis-sesis metus atejo pas mane chebra, kur uzsiima
pridavimu. Sako - satybu leidima turi?
O as turejau tik atsviesta senovine pisulka, kur buvo parasyta, kad
nukrypimu nuo statybu leidimo nera. Nieko daugiau. Nu pirkau toki varianta,
is kur as gausiu tuos leidimus.

Jooo sako, negausiai. Na ka darysi.

Ismatavo nama ir isejo.

Po menesio paskambino jie, sako, eik i registru centra popieriu atsiimt.
Nuejau ir atsiemiau.
Va tokie laikai buvo.

"Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message
> praeitu birzeli pridavinejau.. reikejo.. ir gesitnuvus , ir priesgaisrine
> signalizacija, ir duris tikrino..
> dabr nezinau
> "valiukas" <nera@hotmail.com> wrote in message

>>> tad.. del keliu simtu litu, prie bendros namo samatos, veliau turet