Tema: Re: Laminatas ant nelygiu grindu
Autorius: Driven
Data: 2011-09-11 17:52:30
Na matai. Ten kai matuoji ramybes busenoj, tai tie tarpai gal ir 2-3 mm,
bet kai vaikstai, ten viskas gal ir labiau linguoja. Gali bandyt det du
sluoksnius po 5 mm. As pas save vienam kambari dejau, nes reikejo
suvienodint lygius.

Dar gali det storesni laminata ta kur siauresnem juostelem. Manau jis
maziau linguos.

Su USB galima normaliai sutvarkyt, bet kaip ir minejai jau kainuos.