Tema: Re: Laminatas ant nelygiu grindu
Autorius: mrlz777
Data: 2011-09-11 15:25:30
Aha jauciu, kad maciau toki paklota pirkti. 5mm storio ir neva iki 3-4mm
islygina..
Tik man labai idomu kaip jis ten lygina..:)

Siaip paskaiciau internete, kad siulo grindis papildomai isklodi OSB
plokstem.. bet tai kad kokiu 12-15mm storio OSB ploksciu kaina vos ne kaip
laminato, truputi brangoka :]

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.
"Driven"  wrote in message news:j4g2e4$b61$1@trimpas.omnitel.net...

Paklotas laminatui. Pvz. 5 mm storio tipo sugeria 2-3 mm. nelygumus.
Cia kalba eina apie paklota is ekstrudinio polistireno lapais.