Tema: Re: Q: sienu dazymas III
Autorius: dz
Data: 2011-09-09 09:19:22
1. jei skuti tai poto visa plota glaistai ir dazai
2. jei tepi betokontaktu tada pratrauki rotbandu ar mp75 ir glaistai, nes
tas betokontaktas pakankamai grubus
3. lengviausia aiku dazyt ant virsaus ir viskas, kokiais emaliniais, bet
nelygumu jie tau neislugins

na mano galva geriausias variantas yra pasiausti dazus dratiniu sepeciu ar
el slifuokliu, gerai nuvalyt dulkes, ir pratrauk ant virsaus labai plonu
glaisto sluoksiu, kartu uztaisant ir tuos nelygumuas, nu ir tada dazyt