Tema: Re: Q: sienų dažymas III
Autorius: Dex
Data: 2011-09-09 07:46:47
Na arba kitas variantas juos nuskusti, ir dažyti vandeniniais, bet
jaučiu čia dfg darbo? Radau čia supermamose :DDD vieną komentarą, gal
galėtų kas pakomentuoti apie ką čia?

"Na mes visiskai neskutom tu aliejiniu dazu ( kad juos kur :oh ) bet yra
pirkti toks "betonkontaktas" . Juo paprasciausiai istepi ir viskas.Tik
zinoma reikia palaukt kad gerai nudziutu ir isigertu.Mes laukem para
laiko. O ir kaina jo :oh , na bet dirbti labai lengva su juo o ir laiko
sutaupai :) "

Dex