Tema: Re: Stogo dangos pasirinkimas
Autorius: AurimasB
Data: 2011-09-07 15:32:55
aš tai būčiau už betonines čiarpes, na 15 laipsnių tik gal mažoka, nors kai kurioms užtenka ir 14, tai 15 jau kaip ir riba.. būtų koks 17 nors..
paskui eitų eternitas
skardą dėčiau 3 vietoje dėl triukšmo (pas kaimyna buvo skardinė danga, namas ~20m koki, tai jei naktį lija prie atviro lango nepamiegosi, gerai kad rekonstravosi biski tą namelį ir dabar bitumeines čerpes sumetė, ir ramuma aplink paliko :)), dėl reikėjimo labai saugot vaikštant ant jos ir pan.