Tema: Re: Stogo dangos pasirinkimas
Autorius: Arvydas
Data: 2011-09-07 15:10:07
įdomu būtų daugiau apie jas sužinot, kažkaip Plastos puslapy labai mažai
info.
Rašo, kad minimalus nuolydis 15 laipsnių, pas mane kaip tik toks ir bus.
Jos turbūt lengvesnės už betonines/keramines?
Nesideformuoja tas plastikas per tiek metų? Degus nedegus? kokia kaina
maždaug palyginus su betoninėm/keraminėm?