Tema: Re: sienu dazymas II
Autorius: kb
Data: 2011-09-07 08:55:16
Rotbandas ar mp75 naudojamas ne tinkuoti sienas, o islyginti tinko
nelygumus( ibrezimus, duobutes ir t.t.)
Kaip be tinkuosi kalkiniu skiediniu ar kitu skiediniu, kur yra zvyro, jis
yra grubus. Nepadarysi kaip stiklo.
Darbininkai tau siulo teisingai. Bet jai turi lisnu babkiu per daug glaistui
tai neklausyk ju. Siulau naudot mp75.
O ten kur svaigsta apie 5mm(auksciau).