Tema: Re: sienu dazymas II
Autorius: Sail
Data: 2011-09-06 16:07:48
Rusyje tinkuota siena nuglaisciau marmuriniu glaistu ir nudaziau. Jokiu ten
gruntu ir pan. Blem gavos tas pas, kaip kambariuose, taip gerai net
nereikejo. Jau taip 8 metai ir luptis nieks nezada. Kaip taisykle
pastebejau, kad tokius darbus darant nekritinese vietose a-la rusys
rezultatas dazniausiai pranoksta lukescius.

Lupas kaip taisykle kai an lievu dazu ant virsaus dazai, tie senieji
atmirksta ir apie voleli vyniojas, va tada sudas jau. Tada siena drekini
gausiai, lupi senus dazus lauk, plauni, uzglaistai nelygumus ir tada dazai.