Tema: Re: lenkiskas putu polistirolas
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-06 11:13:16
yra dvi skirtingos priezastys: preke brangesne del objektyviu priezasciu kaip zaliavu, darbo kaina, kokybe, mokesciai ir pan. Tokiu atveju sakyciau reikia paremti lietuviska. Ir manau, tai daugiau galioja gamintojui su kuriais, beje galima ir pasidereti.
O kita prizastis gali buti godumas - tai daugiau jau perpardavinetoju beda, kai atsisiuncia 1 vnt ir bando prastumti ji su xxx antkainiu, kai gretimoje salyje vertinant siuntima jis kainuoja 1/2 to kiek lt. Va cia tau jau skaitau neremtinas dalykas.

T:)