Tema: Re: Q: Laiptų karkasas. Metalinis
Autorius: RoLBaC
Data: 2011-09-05 20:27:56
issimatuoji anga, nusibraizai brezini su detalemis, perki metala, pjaustai,
virini, uzsisakai 4 cm laiptasijas uosio, tureklus ir surenki. reikia tik
laiko ir darbsciu ranku.
karkasa galima virinti is vamdzio, galima is kampuocio, galima vienguba,
galima dviguba.
laiptasijas prisuki prie karkaso savisriegiais