Tema: Re: Kieto kuro katilas gravitacinei sistemai
Autorius: neklausiu
Data: 2011-09-02 21:19:22
"ql" <nera@muil.kom> wrote in message
news:1740119204336670022.951955nera-muil.kom@news.omnitel.net...
> Sveiki,
> Gal galite pasidalinti patirtimi ir rekomenduoti KK katila gravitacinei
> sistemai (taip vadinamam samatiokui).
> Namas 170 kv.m. bendro ploto (sildoma 115 kv.m.), radiatoriai ketiniai,
> boileris apie 100 l. Namas nera sandarus.
> Katila naudos senyvo amziaus zmogus, prieziura turi buti kuo paparastesne
> ir neimli laikui.Kurenama malkomis.
> Ziurima i ketaus katilus, pvz Buderus Logano G211-26D
> http://www.e-santechnika.lt/preke/katilai/kieto_kuro_katilai/rec_22197?&field0=Buderus,%20Vokietija
> [...]
Pastebejimas: pas mane anksciau buvo senas rusiskas ketinis katilas
samatioke, tai uzmetus daugiau angliu vanduo katile rusyje kartais
uzvirdavo, o vonioje vanduo budavo saltas. Pakeitus i sistema su
cirkuliaciniu siurbliu - viskas gerai, tiesa, viena karta buvau uzmetes
daugiau angliu ir katile buvo 120C. Anksciau galima buvo maudytis po 2 val
nuo uzkurimo, dabar po 1 val. Kurenama anglimis, malkos tik tam, kad anglys
isidegtu. Katilas Viadrus U26.
Atsirado baimes, kas bus jei dings elektra, o niekas to nepastebes. Kaimynas
sako, kad jam cirkuliacini siurbli prasuka vandens srautas jei dingsta
elektra, pas save bandymu nedariau.