Tema: Re: sodo namas <80m2
Autorius: blukas
Data: 2011-09-02 11:57:39
o kur parašyta, kad skaičiuojamas brutto plotas? :)

P.S. esu gavęs šito reikalo išaiškinimą iš savivaldybės tarnautojo

"AsAs" <omasas@cablenet.lt> wrote in message news:op.v044utrf2kld40@kompiuteris...
Tai kurioj vietoj STR'e yra pagal Tamstą toksai ploto skaičiavimas:"Plotas
skaičiuojamas "normaliai" t.y. patalpų vidaus plotas, o ne "brutto" pagal
išorinių sienų kontūrą, kaip buvo anksčiau tokiems pastatams".

--
Pažangi „Operos“ el. pašto programa: http://www.opera.com/mail/