Tema: Re: nuoteku pasijungimas
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-31 15:22:40
nezinau, gal pas jus ir yra, bet pas mus nera jokiu salygu perduoti. Atvirksciai netgi yra lr lygiu patvirtintos tvarkos kaip vandens/kanalizacijos tinklai turetu buti isperkami is privaciu savininku. Beje idomi smulkmena, bent jau teoriniame lygmenyje - tinklai isperkami uz turto vertinitojo nustatyta kaina, taigi jei sugebesi issikasi transeja "pats su draugu pagalba" tai nereikes istatitineti saskaitos paciam sau :)

T:)