Tema: Re: malkos
Autorius: Sharkius
Data: 2011-08-24 00:27:08
Nu kietuju lapuociu turetu buti kaip ir kaitresni, uz kokia slapia egle ar
pusi.... Tiesa, va su vasara pirktais gerokai pigesniais briketais tai
fokusu kartais buna - vienas toks pusiau pazistamas spaudzia juos, tai
paklaustas kodel vasaromis briketus po 350-400 pardavineja, kai ziema po
500 -550 nesidereje jama, atsake paprastai - "as neesu tikras kad ziemos jie
isstoves nesubyreje, mat per 10 minuciu pilnai pjuvenas isdziovint reatai
kada gaunasi, o ir ne visad apsimoka.... nes klientai uz isdziovinima
papildomai tikrai nemoka..."