Tema: Re: malkos
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-23 11:54:22
idomumo delei:
Medinos kubo svoris 12-15 proc dregnumo berzo vidutinis 650 kg, azuolo 750 kg.
Taigi tona medienos atitinka 1.3-1.5 kubo medienos. Kietmetris malku kainuoja 150 lt (is misku uredijos rasteliais). Malku tona kainuotu tada apie 200-225 lt. Bet cia dar reiktu prideti malku atvezima is uredijos, rasteliu supjovima, suskaldyma ir sukrovima ir dvieju metu dziovinima.
Dar kas netingi gali paskaiciuoti palyginimui pagal silumos isskirima koks skirtumas :)

T:)