Tema: Re: Kuo lygiai nupjauti dailylentes
Autorius: Meff
Data: 2011-08-19 09:21:19
Rezultatai su siaurapjūkliu:
išilgai lygiai dailylentę nupjauti pavyksta su sąlyga, kad jos bent viena kraštinė yra lygi. Prie Skill siaurapjūklio buvo tokia užsifiksuojanti liniuotė, kuri braukiasi dailylentės kraštu, tai panaudojus ją - galima. Bet nupjauti statmenai dailylentę lygiai dar nepavyko. Nors naudojau ir spaustukus iš abiejų siaurapjūklio pusių... Jei siaurapjūklio "padas" būtų ilgesnis ir platesnis - manau, kad pavyktų (bet tada būtų kitų problemų...).

Dailylentės: eglė, 14 cm aukšis, ~2,5 cm storis

M.