Tema: Re: Kuo lygiai nupjauti dailylentes
Autorius: dz
Data: 2011-08-17 09:20:58
as pritarciau, kad su siaurapjukliu idealiai neina nupjaut, ypac storesne
lenta pvz 5cm, nes kad ir ranka daug maz tiesiai, bet pats pjukliukas siek
tiek sokineja ir issilenkineja
pirma karta buvau naivus ir bandziau patrumpint laiptu pakopa:), tai teko
nauja pirkt
siaurapjuklis normalus makittos uz kokius 500lt