Tema: Re: Zidinio kamino ideklas
Autorius: Vytautas
Data: 2011-08-13 05:09:04
ar tikrai suodziu tik puse kibiro? mano patirtis siuo atveju kiek kitokia.
pirmus metus nebuvo suodziu, antrus irgi buvo koki puskibiri, bet treciais
metais ypac pakurenus anglis suodziu buvo ne vienas ir ne du kibirai.
kurenama buvo viskas visus tris metus - nuo statybiniu mediniu atlieku ar
briketu visokiu iki baldu.
istiesu visada atidarydavau apacioje kamino anga, nes trauka buvo per daug
didele - ideklas 20 cm, aukstis - ~ 9 metrai. dabar katilas su 20 ideklu ir
12 metru auksiu traukos gerokai per daug turi, bet ta reikes kazkaip
isspresti