Tema: Re: Zidinio kamino ideklas
Autorius: Nioka
Data: 2011-08-10 23:53:07
Zidinio kamine nebuna kondensato, - buna suodziu,
bet irgi nedaug. Pas mane po per 2 metus gan intesyvaus
zidinio kurenimo susikaupe apie puse kibiro.
Viena ziema zidinys buvo kurenamas kasdien,
kita,- kai didesni salciai (vid. 1-3 kart per sav.).
Kamino apacios nuleidimas kuo zemiau siuo atveju turi
prasme tuo atveju, kai kaminas negilziuotas arba gilze
nuleista irgi kuo zemiau, o zidinys pajungtas per trishaki aukstiau.
Apacioj pravala, kurios gal but gyvenime nereiks valyti.
Kol prisipildys suodziais 2,5 m aukscio kaminas praeis ~20 metu.
Esme tik, kad gilze apacioj butinai turi buti uzdaryta dangciu,
kad netrauktu oro is apacios.
Jei zidinio kamina galima aptinkuot, jo nebutina gilziuot .