Tema: Re: Sodo traktoriuks :)
Autorius: Zigmas
Data: 2011-08-11 08:32:38
Pirkau nauja husquarna uz 5299 lt, maziukas, bet man tokia pilnai uztenka,
dar geriau kad mazas, visur telpu , pjovimo plotis 77 cm, ar 97 cm. Nupjaunu
zole uz kokia 16 lt (benzinas).
Priedu nepirkau, tai nezinau, kaip perki traktoriuka, peiliai jau buna.
Siaip su tuo traktoriuku galvojau ziema prie namu sniega nusistumdyti, bet
be sansu, per silpnas, ratai sukasi ir nieko jis nestumia.