Tema: Re: Sodo traktoriuks :)
Autorius: Night
Data: 2011-08-10 10:47:04
Gali buti, kad cia atsiras skeptiku, kurie sakys, kad nesamone. Pats turiu ir zoliapjive ir traktoriuka - su
traktoriuku ~10 aru nupjaunu per kokias 15 min, ne ilgiau. Manau jei yra daug augalu, kuriuose reikia
pavaziuoti, tai rinkis siauresni traktoriuka, nes as ne visur pralendu. Bet siaip zajabys daiktas.