Tema: Re: Gartraukiu filtrai
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-08-09 08:19:26
Na bet jūs ir reklamos aukos. Isikalkite visiems laikams, kad fairy tai pats
silpniausias ploviklis koks begali būti, jis NEGALI atplauti rimtesnių
teršalų.
Kaip vienas pašnekovas minėjo naudokite variklių valiklius, jų ph aukštas
juose būna kurkas geresnės aktyvios medžiagos taip pat ir tirpikliai, galite
bandyti židinių valikliais, bet tik jokiu būdu ne Fairy.
Galiu rekomenduoti:
http://www.danushis.lt/lt/Produktai.html?article=204&
http://www.danushis.lt/lt/Produktai.html?article=51&p=8&

Vitrinas ir veidrodžius valykite šituo, žmonos bus Jums dėkingos:
http://www.danushis.lt/lt/Produktai.html?article=63&p=8&