Tema: Re: Gartraukiu filtrai
Autorius: Salas
Data: 2011-08-08 14:45:30
As cia buvau sugalvojes isardyti ta filtra, ir tas pirmines groteles
nuplauti. Bet isardzius ir pabandzius plauti pamaciau kad nieko gero
nesigauna, o paskui kai reikejo sudet viska atgal trai prasiknisau 3
valandas :)
Dabar sakiau bandysiu indus plaudamas kiekviena karta imest ir ta filtra.
O kaip del naujo pirkimo ? Kur galima butu tokiu dalyku issigyti ?