Tema: Re: garazo grindys
Autorius: eimaz
Data: 2011-08-08 17:38:47
jei paskaitysi normaliai mano post'ą tai ir rasi atsakymą - negražu. tik vat
tu čia pradėjai kažkokias nesąmones rašinėti, kad aš gyvenu garaže.
p.s. jei tau gražu, liuks, turėk, bet kai pradeda expertai rašinėti
nesąmones, kad turėdamas plyteles žiemą atsidursi ligoninėj, tai nu nafik.

"rr"  wrote in message news:j1oo6c$smi$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.08.08 14:49, eimaz wrote:
> aš garaže praleidžiu daugiau laiko nei tulike, tai gal tuliko neklot
> plytelėmis, nes jame negyvenu, palikt betoną?
> klausiau ką dar protingo pasakysi, o ne pakartosi ta patį "bajerį".

Aš tai laukiu kol papasakosi, kuom garaže betonas blogai? O tu apie
tūlikus pradėjai ir laisvalaikio praleidimą garaže.