Tema: Re: garazo grindys
Autorius: eimaz
Data: 2011-08-07 23:08:22
jei gražu gyvent ant betono, tai gyvenk. man gražu plyteles garaže, ir po
kelių žiemų tikrai neatsidūriau jokioj ligoninėj. galima labai daug
priežasčių sugalvot, kodėl pataupiau ir neklojau plytelių, bet gal nedaeikim
iki tokių absurdų?

"Signalizacija"  wrote in message news:j1ifqc$91h$1@trimpas.omnitel.net...

Po ziemos is ligonines reportaza parasys :)
Palieki betonines grindis ir nesuki sau apatiniu