Tema: Re: apie tv tiunerius
Autorius: Eciffo
Data: 2011-08-05 14:02:29
 Juk rasiau kad TV man neidomu -nafik man terliotis su lekstem,sharais
,kabeliais ir pan..

Centriniam telikui - sudariau sutarti su  "Balticum" -  uz 9 lt/men +49
(metinis)  korteles mokesti rodo
24  kanalus  Cia tam  atvejui jai vistik  kada uzeis noras Discoveri
paziuret .Beja,dave nemokama tiuneri.
Kitoms dezems nupirkau pigiu  TVSTAR1000 tiuneriuku .Viskas kaip po ir
issisprende , viskas butu gerai ,  tik ziauriai  erzina butinybe naudot du
distancinius:(

"ozzy" <ble@one.lt> wrote in message
> Pastatai bliuda su ntv shara, parodai jai koki dom2 is TNT manau kiti tv
> palieka nebeidomus, nenaudojami... Pats dar retkarciais discovery
> isijungtum, shara nuo 10 - 20lt men.

Madam