Tema: Re: apie tv tiunerius
Autorius: golfietis
Data: 2011-08-04 08:12:46
Nebūna greitai persijungiančių. Čia dėl to, kad signalas siunčiamas
kažkokiais paketais, todėl perjungus kitą kanalą, imtuvas laukia sekančio
"pliūpsnio", kad pradėtų transliuoti.

Selteką esu nupirkęs tėvams, uošviams, nusipirkau dabar ir sau.

Pas uošvius kaime Lesto pernai vasarą kažką remontavo ir sudegino priedėli.
Na buvo perspėję viską išsijungti o imtuvas liko nepastebėtas įjungtas.

Nuvežiau Kaune į garantinį (tiesa iš pradžių galvojau kad vistiek
negarantinis atvejis, tai buvau nulupęs lipduką ir atidaręs). Garantinis
priėmė, ir per ~10 dienų suremontavo. NEMOKAMAI. Be jokių kalbų. Nors
prisipažinau, kad buvau atidaręs.

Pirkimo dokumento beje irgi neturėjau... Taip kad...

golfietis